Sunday, February 10, 2013

Happy 33th Birthday To Me

Asslamualaikum

Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to me...

hmm sebenarnya hari jadi aku semalam lagi... 9th Feb.. tapi baru ari ni aku post. Al Maklum la... bz and semalam tidak berapa sihat...uhuk--uhuk (batuk)

ehemm... hah celebrate??.. tidak la... mmg la mau celebrate... tapi tak pa la... postpond dulu... ada jugak my sist ajak celebrate... tapi aku x mau menyusahkan diorang... ucapan harijadi dr diorang pun sudah cukup membahagiakan aku... hehehe...

aku, mia n ama' celebrate di kedai ja.. tinguk tv, makan nasi sup ikan.. Alhamdulillah kenyang. Mia pun suka makan sup ikan... Kan kan Mia.. sedap kan umi masak..

ok la Ndang... semoga di panjangkan umur, di murahkan lagi rezeki, mudah-mudahan dimakbulkan permintaan aku mau naik umrah... tak kisah la bila2 pun... heheh...

n satu lagi, I wish I have this cake for my birthday...

yummy... rainbow cake  (^_^)
wasallam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...