Friday, January 7, 2011

Masih Meneroka....

     Hmm hari ni aku masih lagi meneroka alam blog ni.... hahhaha... mesti kalau ada orang yang terbaca blog aku ni... mesti ada yang akan cakap.. "eee.. tu pun ndak tau buat"... "punya la senang tu..." . Ya, memang la mereka akan cakap begitu kalau sudah mahir benda2 mcm ni.... tapi kalau yang tidak tahu langsung mcm mana?.... mungkin blog aku ni boleh membantu diorang untuk berani mencuba.... maybe sudah lapuk bagi sesetengah orang... tapi masih sangat baru untuk aku..... hehehe... biasa lah kan... baru berjinak2...

     Hari ni aku dapat khabar gembira dari seorang kawan rapat aku... dia akan melangsungkan pertunangan dengan insan tersayang bulan depan ni... Wow... Bulan Cinta gituuu...Alhamdulillah... tercapai jugak hasrat dia untuk hidup berpasangan... hehehe... aku doakan semoga bahagia... jangan lupa jemput kalau mo kawin nanti aaa... if posibble.. aku mo jadi photographer kamu ni... hahahha... perasan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...