Sunday, January 30, 2011

Penghujung Januari 2011

Hmmm... sedar tak sedar... sudah sampai ke penghujung bulan Januari pulak kan... mcm tidak terasa masa ni berlalu.... terlalu banyak yang ingin dikejar... sehinggakan masa seperti merajuk dengan aku.. jarang sekali menyapa aku untuk memberitahu yang dia ingin berlalu pergi... atau aku yang terlalu ego untuk menerima hakikat bahawa usia aku ni semakin meningkat dari hari ke hari.... 9 Feb 2011 nanti.. genap la umur aku 31 tahun... apa yang aku sudah capai untuk jangka waktu umur aku yang sudah melebihi setengah abad sebegini?... Berkahwin?.. Sudah... kini aku sudah 2 tahun aku melayari alam perkahwinan dengan suami yang tersayang... Bersyukur kehadrat Ilahi yang Maha Kuasa menemukan aku dengan seorang insan yang sangat menyayangi aku, bertanggungjawap dan selalu berada di samping aku di kala suka dan duka. Kadang2 aku tertanya2 adakah aku mampu menjadi seorang isteri yang baik untuk dia?... Aku sedaya upaya ingin menjadi yang terbaik untuknya, seperti mana dia mau menjadi yang terbaik untukku. Cuma aku ini bukan seorang yang pandai menunjukkan rasa sayang... bukan malu... tapi mmg tak tau mcm mana mau tunjuk... heheheh... ntah... cara cakap jauh sekali... aku sedar aku ni bukan seorang yang tau berbahasa lembut... biar aku berusaha untuk menghaluskan suara... namun aku jadi seperti tidak ikhlas... sbb itu bukan aku... bukan la aku maksud kan yang aku ni terlalu kasar... cuba kadang2 orang rasa aku ni kurang ciri2 keperempuanan... yalah... lemah lembut, sopan santun, berbudi bahasa, kalau nak cakap pun halus2 saja suara.... TIDAK ADA... NO... NADHA... NEHI... apa lagi?... Chewahh... well, what can I say... IT'S ME!!!... hmmm... ok lah... ada kerja mau buat... so nanti ada masa aku topup lagi yaa.... hahahha... mcm ada yang mau baca kan... okey, until next time... daaaa... muahhxxxx

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...