Wednesday, January 5, 2011

Percubaan Pertama Aku Ber-Blog..

         Hari ni for the first time aku cuba bloging. Hehehe.. ya la... sebelum ni tulis dalam buku journal saja.. banyak jugak yang miss.. kadang2 tu malas mo menulis.. sebab sakit jari ni menulis... but kalau taip2 ni... macam best saja... anggap mcm chatting dengan kawan2.. heheheh... best pulak ni tau...

         Hari ni aku dapat berita yang aku dapat anak saudara baru... Lahir semalam 4hb Jan 2011... baby girl gitu... Anak Ajie & Echa.. huhuhu tidak sabar mo balik tinguk dia... Siapa nama Ajie mo bagi dia aaaa?... Anak dia yang pertama nama Danish Syazrie, kedua Dhania Syahira... ni yang baru ni.. agaknya siapa ya... hmmm... mau teka la... Dynaz Syaziera... atau.. Dhalia Syazurie... hahahha... pandai2 pulak aku ni bagi2 nama....hehehe... mana tau kena terima kan.. Siapa yang tau kannnn....


Tada... Ni la anak saudara aku yang baru...
Say Hi to DAIRISH SHAZNY
 V (^_^) V

2 comments:

  1. pembetulan..nama c baby baru ni ialah Dian Shafia...heheheheh

    ReplyDelete
  2. owh.... ya kah... tu la ba yang aku tertanya2 tu... sbb ari tu dia mo kasi nama Dairish Shazny... Sorry Amuku....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...