Sunday, February 6, 2011

Arghhhh.... Migrain Menyerang!!!

        OMG!!!... apa ba yang ada dalam pikiran jiran2 aku ni.... adakah pasang tu sound kereta kuat2... aduihhhh.... migrain aku... diorang tidak pikir ka jiran2 yang lain yang ada anak2 kecil.... atau orang2 yang ada masalah hypertension?... kalau sini ni mcm area kampung2 tak pa la jugak... maksud aku kan kalau di kg2 tu rumah dia jauh2.... sini ni... perumahan... ada ka patut.... aku rasa tidak patut.... hishhh.... hampir hilang kesabaran da aku tadi..... tu belum lagi cerita durang tu main mercun!!!.... imagine that!!... sejak 5 hari lepas lagi tu mercun mcm teda tanda2 mau berenti....kalau main siang2 ndak pa la jugak.... ni sampai jam 1, 2 pagi..... HELLO!!! Gong Xi Faa Cai dah habes la!!!... haiyooo... sabar saja la....
        
       Tu baru cerita pasal jiran2 aku ni... belum lagi masuk cerita lelaki kesayangan hamba yang sorang ni.... ni lagiii.... aduihhhhh..... gitar dia mcm apa saja bunyi dari tadi..... ndak pandai mo main slow2.... kalau main muzik yang bagus untuk telinga aku ni ndak pa la  jugak..... ini tidak..... ntah muzik apa saja yang dia main tu.... Ayang tolong la bah berenti main tu gitar.... bukan sa larang.... tapi napa waktu mcm ni jugak yang dia pilih untuk main???... pilih la time yang sesuai sikit.... time teda bising2 di kiri kanan kita ni..... Arghhhhh!!!.... Migrain... Migrain!!!.... Aktive Fast to to the ResQ!!!.... Erkkk.... Ahhh...Legaaa sikit....

       O mak Kau!!!... aikkksss tidak abis lagi kah mercun tu?!!! hmmmmm.... tak pa sabar.... hari ni hari kamu.... kamu tunggu esok lusa..... Fire!!!!.... *thud* (pengsan)....... hehehe... k la chiow dulu... mau melarikan diri dari lingkungan yang sangat membingitkan lagi me'migrain'kan otak.... daaaaaaaaa..........  Fishy!!! Here I comeeeeeeeee!!!!!....Whoooooooooooopppp....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...